Steve McClaren

rynny

Get paid well to live in paradise with a job that only really expects you to work a handful of days a year with next to no expectations? Oh, and the rest of the year you're getting paid to watch football? I reckon I could handle a bit of that to be honest.

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
7 minutes ago, SaintRam said:

That silent squint seemed to last an eternity. I miss Steve.

Some of the most entertaining flowing football I’ve ever seen by The Rams was by him.  We have a good connection with Jamaica with Deon Burton and Daryl Powell just two of the twelve Jamaican players to represent the Rams. 

After Mac's Dutch language attempts and can just imagine his Jamaican team talks:

Yow, listen up mi squad! 

We deh ya pon di field, ready fi blaze. Dis a we yard, we kingdom, an we nah go let nobody come ya an tek weh we glory. 

Unnu see dem man deh pon di odda side? Dem tink dem bad, but dem nuh know weh we can do. We haffi show dem say we nuh play!

Every man ya haffi put in hundred percent. Mi waan see unnu a run like Bolt, a pass like Messi, an a defend like wi life depend pon it. Cause guess wah? It do!

Remember, we a one team, one heart. Nuh badda fight mongst unuself. Pass di ball, support yuh bredda, an mek wi move like we a dance reggae - smooth an in sync.

When wi score, di whole place a go shake. But memba, wi caan get too hype. Stay focus till di final whistle blow.

So lissen, put unnu hand inna di middle. On three, wi shout "Wi a di best!" Ready? One, two, three...

Edited by GB SPORTS